5 Mart 2013 Salı

Bilet Rezaleti!

Bir çok çocuk karnesinde notları kötü geldiğinde babasının onu azarlayacağından korkar. Bende öyleyim aslında ama bu sezon sömestrda tek korkum vardı. Babamın Schalke deplasmanı için aldığım uçak biletini iptal etmesi.

Vize konusunda derdim yoktu o yüzden babamı ikna ettiğim gibi uçak biletlerini aldık beraber. Uçak biletini kura çekiminin yapıldığı günün gecesinde aldık bu arada. Babam zamanında maçlara düzenli giden bir "seyirci"dir aslında. Artık gitmez maçlara. Yeni stada sadece açıldığı maçta gitti. Benim ise taraftar olmamı hiç istemedi. Kendisi bir çok kez yurtdışına deplasmana gitti ama hiçbir zaman bu maçta daha Almanya'ya gitmeden yaşadığımız sorunları yaşamadı. Olaylı Roma deplasmanında Roma taraftarları üstlerine yürürken dahi bu kadar sinirlenmemiştir heralde.

Beni ise bilen bilir elimden geldiğince branş ayırt etmeden her maça gitmeye çalışıyorum. Bunu yazmamın nedeni kesinlikle kendimden bahsetmek değil. Konuyu elbet buraya getireceğim. Son 2-3 senedir hayatımı Galatasaray'la yaşayan bir insanım. Üniversiteye girmemle beraber babamın baskısından kurtulup rahatlıkla maçlara gitmeye başladım. Tribünde göbeğe pek gitmesemde olduğum bölgede girilen bestelerin hepsine eşlik etmek için çaba sarfettim.

Gelelim Schalke deplasmanına. Biletlerin el altından loca sahiplerine PEŞKEŞ(!) çekildiği söylentileri dönüyor etrafta. Ortaya çıkan bir kaç fotoğraf var. Bu loca sahipleriyse kendilerine verilen biletleri çocuklarına veriyor. Onların sevdasıysa Galatasaray'dan çok para olduğundan dolayı pezevenklik yaparak biletleri fahiş fiyatlara satıyorlar. Biz ise Galatasaray tribününü tüm Dünya'ya göstermek için gırtlaklarımızı Veltins Arena'da bırakmak için bilet bulmaya çırpınıyoruz.

Yönetim artık sınırlarını aşmıştır. Her zaman mali açılardan dolayı kulübün başında olmasını düşündüğüm Ünal Aysal bu hareketiyle beraber kulüp yönetebilecek kapasitede olmadığını bizlere kanıtladı.

"Sponsorların ürünlerini kullan!"
"Kombine al!"
"Stadı doldur!"
"Lisanslı ürün al!"
"Amatör branşta maç var! Salona git!"

Ama olay Schalke deplasman biletleri olunca sen o kadar duyuru yapıp bunları yapmasını istediğin ve bunları bir saniye bile düşünmeden gerçekleştiren cefakar taraftarını bir kenara bırakarak takımını desteklemeyi lisanslı ürün ve kombineden ibaret sanan, konu gerçek desteğe geldiğinde burun kıvıran, sesimi onlar için mi yorucam diyen, bir futbolcu kötü oynadığında "Kombine alıyorum, forma alıyorum. O topçu oynayacak! Oynamazsa ıslıklarım!" diyen sözde taraftarını el üstünde tut.

Unutma ki arkanda bu taraftar olmadığı sürece büyük kulüp olamazdın Galatasaray Yönetimi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder