30 Ağustos 2012 Perşembe

No Way Out!


Ve belli oldu. Bundan daha iyi bir kura çekebilir miydik bilemiyorum. Cehennemin tadını iyi bilen Manchester United, dişimize göre Braga ve kağıt üzerinde kolay lokma gözüken Cluj.

Braga ve Cluj gibi denk, hatta daha iyi olduğumuz 2 kulüple eşleşmek bizim için büyük avantaj teşkil ediyor. Grup ikinciliğinde şu anda favori biziz grup liderliğini ise Manchester ile yapacağımız maçlar belirleyecek ve grup liderliği şansımız da mevcut.

Şampiyonlar Ligi rakip kim olursa olsun küçümsenmemesi gereken bir arena. Bu sebeple her maça ayrı ayrı hazırlanırsak ve potansiyelimize kavuşursak eğer bu gruptan rahatlıkla çıkabiliriz. Bizi en çok zorlayacak deplasman bana göre Cluj deplasmanı olacak. Rumen taraftarlar Portekizli ve İngilizlere göre daha ateşli bu sebeple bu deplasman bizi zorlayabilir.

Manchester United ise bizi çok zorlayacak ancak kendi evimizdeki maçtan galibiyet alabiliriz. Geçen sezon Manchester gruplardan dahi çıkamadı ve bu sebeple şansımız bana göre yüksek. Deplasmandaki maçta doğru bir anlayışla sahaya çıkarsak eğer 1 puanla dönme ihtimalimiz yüksek. Galibiyet bile çıkabilir Düşler Tiyatrosu'ndan.

Braga ise Portekiz'in yükselen yıldızı olmaya devam ediyor. Bu sebeple dikkat etmeliyiz ancak ben bizi çok fazla zorlayacaklarını düşünmüyorum. Cluj ise geçen sezonun sürpriz takımı Basel'i eleyerek büyük bir başarıya imza attı. İşimiz zor olabilir ancak hem içeride hem dışarıda rahatlıkla 3'er puan alabiliriz.

Yıllar sonra çocukluğumuzu geçirdiğimiz Devler Arenasına geri döndük. Kura çekmini bile izlerken çocukluğumdaki gibi heyecanlandım. Topun içinden çıkan kağıtta "GALATASARAY A.Ş." yazdığında ise ayaklarım titriyordu adeta. Farkettim de ait olduğumuz yere döndük. Manchester gibi dünya devleri yeniden Ali Sami Yen Cehennemine çıkacak. Özledik bunu çok özledik cidden.

Unutmayın;

Siz Şeytansanız BİZ CEHENNEMİZ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder