10 Temmuz 2012 Salı

Transfer Sorunsalı


Herkesi bir transfer endişesi sardı nedenini hala benimseyemediğim. Transferin kamplara yetişmesi önemli ve şu anda kadromuzun hem ŞL hem de kadrosundaki eksiklikleri gideren Fenerbahçe karşısında çok fazla etkili olamayacağı ortada. Ancak transferin aceleye gelmemesi çok önemli aynı zamanda.

Şu anda ŞL seviyesindeki oyuncularımız çok sınırlı. Selçuk, Eboue ve Muslera tam olarak o seviyede oyuncular. Riera, Ujfalusi ve Elmander'de bu seviyeyi kaldırabilecek altyapıya sahip oyuncular. Semih ise saatli bomba gibi. Her an gereksiz bir kırmızı kart görebilir. Kanatlarda eksiğimiz çok. Assaidi transferi %99 bitti. Bu bizim için önemli bir transfer. Futbol bilgisine çok güvendiğim birisi geçen sezon oynadığı tüm maçlara kısa kısa göz atmış ve bize katkı sağlayacağına şüphesi yok. Forvette Umut Süper Lig için çok iyi bir transfer ancak ŞL platformunda bize ne kadar katkı sağlar henüz yorum yapamıyorum. Melo transferi çıkmaza girdi adeta ve kulağıma gelenler göre Melo seneye bizimle değil. (gene de hiçbir şey belli olmaz.) Orta sahada Selçuk'un yanında oyunun defans yönünü iyi oynayan birisine ihtiyacımız var. Transfer yapılır mı bilmiyorum ancak Culio ve Engin Baytar'a sahip olmamız bu açıdan avantaj. Yekta'nın sahalara geri dönecek olması da bir avantajımız. Aydın bana göre artık kendini tamamen toparladı ve bize sağlayacağı katkı büyük olacaktır ama ŞL'de neler yapar kestiremiyorum. Riera bu sezon çok şey beklediğim isimlerden. Benim hatırlamadığım zamanı hatırlayanlar Popescu için "İlk geldiği sezon çok kötüydü." diyor. Ancak Popescu'nun bizden ayrılırken bize kattıkları ortada. Riera bu sezon yeni transferimiz olabilir.

Takımda transfere ihtiyaç yok demiyorum ancak coşmak için, GALATASARAY'ı daha çok sevmek için transfer bekleyen insanları gördükçe taşıdığımız"GALATASARAYLILIK" bayrağını ne kadar doğru taşıdığımızı tekrar düşünüyorum ister istemez. 14 sene şampiyonluk görmeyen taraftarlar şimdi adeta bizi ayıplıyorlardır heralde.

Klişe olarak "GALATASARAY'da transfer bitmez!" ancak yapılacak transferlerin maliyeti ve bize yararlı olup olamayacakları çok önemli. Ünal Aysal ve yönetim kurulu GALATASARAY'ın mali yapısı açısından bizim için çok öenmli, kıymetini bilmemiz gerekiyor. O yüzden sabırla beklememiz ve teknik heyet ile yönetimin doğru tercihleri yapmasını beklememiz gerekyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder