27 Kasım 2011 Pazar

Türk Hakemleri!


2011/12 sezonunda şu zamana kadar 12 maçımız geride kaldı. Sadece GALATASARAY maçlarını izledim bu zamana kadar. Sağolsun TFF beni o kadar soğuttu ki futbol diğer maçlara 2 dakika bakınca canım sıkılıyor. Ama sadece bu maçları izlemek diğer maçlardaki pozisyonları görmek bile Türk futbolundaki hakemlerin ne kadar içler acısı olduğunu bana gösterdi.

Özellikle herhangi bir GALATASARAY maçında her hakem nedense hep rakiplerimizin lehine karar verdi. Kullandığı tercihlerin çoğu rakiplerimize göre olunca haliyle insan sinirleniyor. Diğer takımların maçlarında olan ama hiç bir hakem tarafından görülmeyen elle oynamalar var bide.

Yan hakemler bir çok pozisyonda hata yapıyor adeta. Baros'un verilmeyen penaltısı, Servet'in kırmızısı, Engin'e yapılanların görülmemesi ama Engin'in görülmesi ve kesinlikle Sabri'nin kırmızı kart yediği pozisyon. Bunlarda hatalı karar vermek o kadar saçma ki? Engin kırmızı kartı haketti ama tendonlarına basıldı görmedin tokat yedi kaleciden görmedin o zaman Engin'in attığı kafayı da görmeyeceksin.

Şu haftaya kadar bizim maçlarımızdaki en iyi yönetim Fırat Aydınus'tan geldi. Ki Aydınus her maç sertliğe belli ölçüye kadar izin veriyor ve gayet başarılı maçlar yönetiyor. Futbola izin veren tek hakem adeta ve bana göre derbiyi o yönetmeli.

Her hakem mutlaka hata yapar ki ben özellikle ince ofsaytlara aşırı kızamıyorum çünkü çok zor onu farketmek ancak bu kadar bariz hatalar olunca insan artık yeter diyor. Bu kadarı artık hata değil! Ülkemizde hakemlerin yaptıkları hata olmaktan çıkalı çok oldu. YETER ARTIK!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder