27 Kasım 2011 Pazar

STSL 12. Hafta / GALATASARAY : 2-1 : Sivasspor / Hakettik


İyi başladık iyi oynadık ve 3 puana ulaştık. Neden bilmiyorum bugün maçtan biraz uzaktım maçı izledim muhabbet ettim eğlendim. Bütün gün havasına giremediğimden heralde ya da fener maçı yüzünden bilmiyorum. Ama genede güzel bir maçtı benim açımdan. Son anlardan kudurdum ama haksızmışım gene de özür dilemem :) Valla benim açımdan takıldı gibi durdu Elmander.

Maçla ilgili en önemli olaylar Baros'un iyi oynaması ve Eboue'ye olan taraftar desteğiydi. Destek olmamız gereken zamanda destek olduk bu çok önemliydi. Baros ise 11'de başladı ve bana göre kötü bir performans sergilemedi. Çalıştı, koştu, çabaladı. Biri verilmeyen 2 penaltı pozisyonu yarattı. Maçla ilgili en önemli diğer detay kesinlikle Riera'ydı. Geldiğinden beri ilk defa bu kadar iyi oynadı. Yaptığı ortalara ve skora yaptıı katkı olarak bakmıyorum ancak. Sahada duruşu topu oyuna sokması kullanması. Bugün cidden iyiydi. (Nazar değmesin)

Engin ve Elmander çok yanlış 2 hareket yaptı gerçekten. Ama ne yalan söyleyeyim yaptığını desteklemesemde oradaki yan hakemin kalecinin hareketini görmemesi benim için cidden şok oldu. Engin orada kendini kaleci gibi yere atmadı ayağa kalktı pozisyon için savaştı sonra o sinirle kafayı koydu. He keşke koymasaydı orası ayrı ama yere yatıpta kıvranmadı en ufak dokunuşlarda yere yatan futbolcular gibi. Elmander peki ya sen!? Oğlum adamı biçmişsin lan! Ne gerek var böyle bir harekete. Haftaya Gençlerbirliği, sonraki hafta Fenerbahçe maçı var. 2 maçta çok önemli her ne olursa olsun. Yaptığın yakışmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder