28 Ekim 2011 Cuma

STSL 8. Hafta / GALATASARAY : 2-4 : Gaziantepspor / Katledildik!


30 dakika hakkında yazabilicem bu akşam çünkü o kadarını oynamamıza izin verdiler! O 30 dakika da top bizde olduğu her an güzel bir paslaşma vardı gene ancak yine de ceza sahası içine girme sorunumuz devam ediyor. Top rakibe geçtiği anda ise iyi bir savunma vardı takımda. Ancak ne olduysa Gökhan Zan sakatlanıp saha kenarına çıktıktan sonra oldu. 10 kişi oynadığımı o dakikalarda ilk golü yedik ve Servet oyuna girdiği anda ikinci gol geldi.

İşte o andan sonra hakem devreye girdi ve sarı kart gerektiren pozisyonda Servet'e verilen kırmızı kart! O an kudurmaya başladım statta ve bi daha da susmadım neredeyse! İkinci yarıya muhteşem başladık her şeye rağmen bana göre. Hırslı, istekli, elinden geleni yapacağını belli eden bir GALATASARAY vardı sahada. En çokta Sabri'ydi günün adamı kesinlikle. Topu aldı çevirdi çalımını attı ve asistini yaptı! O an işte Sarı forma alırsam arkasına Sabri yazacağım dediğimde benimle dalga geçen arkadaş bana dönüp bende Sabri yazdırıcam dedi. Çünkü o her ne olursa olsun BİZ demekti! Ardından baskısını o kadar çok sürdürdü ki takım top onların kalesine daha yakındı. Ve Sabri rakibinin arkasından topa kayarak dokundu rakibine hiç müdahalesi yoktu ve hakem faul verdi. Sadece Sabri değildi çıldıran! 35 milyon çııldırdı, haykırdı ama cezasını Sabri çekti! Ve o andan itibaren hakem kayışı kopardı! Bu kadar berbat bir yönetimi hayatımda görmedim ben! Bu kadar sinirlendiğimi hatırlamıyorum! Hatta şu anda Abdullah Yılmaz denen it hakkında yorum bile yapamıyorum. Zaten dün yeteri kadar küfür ettim statta!

Hiç bir futbolcuya laf söyliyemicem çünkü hiç biri kötü bir yorumu haketmedi. Ellerinden geleni yaptılar ama hakeme yenildiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder