18 Eylül 2011 Pazar

Ayaklan GALATASARAY'lı!


Kusuruma bakmayın bolca küfür içeren bir post yazacağım.

Ne olduğu belli olmayan itin teki benim GALATASARAY'ıma laf ediyor hatta bu laf öyle böyle değil. Bizi adeta vatan hainliğiyle suçluyor.

Ulan şerefsiz! Ulan itin doğurduğu! Bizim alnı ak kulubümüz senin kulübün ve taraftarların gibi Büyük Türkiye Cumhuriyeti'nin içinde bir başka cumhuriyetçik kurmaya çalışmıyor!

Ulan it! Bizim kulübümüzün doğduğu bu ülkenin en köklü eğitim kurumu olan GALATASARAY Lisesinin 1915 senesinde mezunu yok! O yaşı küçük yüreği büyük gençler vatan uğruna Çanakkale'de Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün komutasında şehit düştü. Bu vatan için kanını akıttı!

Ulan şerefsiz babam hep senin anneni anardı bu ülkede holiganizmi o başlattı diye. Biz fenerlilerle yan yana kol kola maç izlerdik Avrupa maçlarında birbirimizi desteklerdik derdi. Sonuna da eklerdi ömer çavuşoğlu denen it televizyonda ben Avrupa maçlarında GALATASARAY'ın rakibini destekliyorum açıklamasını yaptıktan sonra herkes düşman oldu derdi!

Şimdi ben sana sadece şunu söylüyorum. Gerçekten sözünün arkasındaysan yarın gel bunu Nevizade Sokağında bağıra çağıra söyle! Öyle klavyede yazıp internette yaymakla olmuyor böyle şeyler! Senin yatacak yerin yok şerefsiz herif!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder